پیام رسانی (Ticketing)
پیام رسانی (Ticketing) بستر ارتباطی بین پارک/مرکز رشدبا واحد فناور و سایر کاربران سامانه است. در این بخش هر یک از کاربران می توانند یک پیام کوتاه (Ticket) برای سایر کاربران سامانه ارسال نمایند.
ارسال تیکت جدید
1. برای ارسال تیکت جدید گروه کاربری گیرنده پیام را مشخص نمایید.
2. در صورتی که می خواهید پیام برای همه کاربران عضو آن گروه ارسال شود گزینه (همه کاربران ) را تیک بزنید. (این گزینه به صورت پیش فرض تیک خورده است.)
3. در صورتی که می خواهید پیام را به کاربر یا کاربران خاصی از آن گروه ارسال نمایید، تیک گزینه همه کاربران را برداشته و از لیست کاربران ارائه شده کاربر مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
4. عنوان پیام خود را در بخش (موضوع پیام ارسالی) وارد نمایید.
5. متن پیام را در (شرح پیام ارسالی) وارد نمایید.
6. در صورتی که می خواهید به پیام خود یک فایل هم ضمیمه نمایید روی لینک (پنجره ارسال فایل) کلیک کرده و مراحل پنجره ارسال فایل را طی نمایید.
7. با کلیک کردن روی دکمه (ارسال تیکت) پیام شما ارسال خواهد شد.
مشاهده تیکت ها
با کلیک کردن روی منوی (پیام رسانی) وارد صفحه لیست تیکت ها می شوید.
تیکت هایی که برای شما ارسال شده اند یا شما ارسال نموده اید همگی در این صفحه نمایش داده شده اند.
برای جدا کردن تیکت ها می توانید از لینک های (تیکت های ارسالی و تیکت های دریافتی) استفاده نمایید.
پایان تیکت
هر تیکت به صورت یک ایتم جاری بین کاربر ارسال کننده و دریافت کننده همواره در صفحه تیکت ها نمایش داده می شود.
بهتر است کاربر ارسال کننده پس از دریافت پاسخ خود دکمه پایان تیکت را کلیک کرده تا این تیکت از لیست تیکت های جاری خارج شده و صفحه را خلوت تر نماید.
تیکت های پایان یافته از قسمت (تیکت های پایان یافته) قابل مشاهده هستند.